O prodejci

Vítejte v kouzelném světě Ateliéru Ceva - ve světě,ve kterém zapomínám na všední starosti a ve kterém při tvoření nabírám energii při tvoření. Má práce je zároveň i mým koníčkem. 

Jmenuji se Eva. Tvořím pro vás především dekorace, bytové doplňky a módní doplňky z různých druhů šňůr a provázků.

Mé začátky však směřovaly úplně jiným směrem a to tvořením výrobků z korálků a ovčí vlny. Macramé jsem objevila až později. Drhání mě naprosto okouzlilo. Oblíbila jsem si materiál jako jsou bavlněné šňůry různých druhů a z nich jsem se i později naučila háčkovat košíky a dekorace.

V mé nabídce najdete drhané dekorace, jako jsou andělé, sovy, panenky, lapače snů, vánoční i velikonoční ozdoby a dekorace, závěsy na květináče a nástěnné dekorace.Módní doplňky jako jsou kabelky, klíčenky a jiné. Také háčkované dekorace mají své různé kategorie, jako jsou háčkované košíky, úložné boxy, obaly na kapesníky a obaly na květináče, ale najdete zde i drobné dekorace. Všechny mé výrobky jsou vyrobeny s pečlivostí a láskou.

V roce 2022 jsem objevila kouzlo jarmarků a řemeslných trhů, kde se se svými zákazníky setkávám i osobně. Tato setkání a úsměvy na tvářích zákazníků je ta největší odměna pro mě samotnou. Vím, že se mé výrobky líbí, každá pochvala potěší. Potkat se můžeme na trzích na Jižní Moravě, Vysočině a Jižních Čechách.

Věřím, že mé dekorace mohou být ideálním doplňkem pro váš domov, ateliér i kancelář. Závěsné dekorace jsou skvělým způsobem, jak dodat vašemu prostoru osobitý a originální vzhled. Každá dekorace má své vlastní detaily, každý  kus je originál.

Těším se na naše setkání i objednávky. Pěkný den.

 

Zásady ochrany osobních údajů

Ochrana osobních údajů 

1. Eva Čermáková, se sídlem Grešlové Mýto 21, 67156 Grešlové Mýto, IČ 87160935, živnostenské oprávnění vydal Městský úřad Znojmo, obecní živnostenský úřad, pod sp. značkou SMUZN 6057/2019 ŽIVN/Bo , (dále jen „prodávající“ nebo „správce“) zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)(dále jen „Nařízení“), následující osobní údaje:

  • jméno, příjmení
  • e-mailovou adresu
  • telefonní číslo
  • adresu/sídlo

2. Výše uvedené osobní údaje je nutné zpracovat pro odbavení objednávek a další plnění ze smlouvy, pokud mezi Vámi a prodávajícím dojde k uzavření kupní smlouvy. Takové zpracování osobních údajů umožňuje čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy.

Prodávající zpracovává tyto údaje rovněž za účelem evidence smlouvy a případného budoucího uplatnění a obranu práv a povinností smluvních stran. Uchování a zpracování osobních údajů je za výše uvedeným účelem po dobu 10 let od realizace poslední části plnění dle smlouvy, nepožaduje-li jiný právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. Takové zpracování je možné na základě čl. 6 odst. 1 písm. c) a f) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti a pro účely oprávněných zájmů správce.

3. Zpracování osobních údajů je prováděno správcem osobních údajů, tedy Evou Čermákovou. Osobní údaje pro tohoto správce zpracovávají také zpracovatelé:

      a) Poskytovatel účetního systému Fakturoid s. r. o., sídlem V Plání 532/7, 142 00, Praha

      b) Poskytovatel přepravní služby Zásilkovna s.r.o., IČ: 28408306, se sídlem 

          Českomoravská 2408/1a, 190 00, Praha

      c) Poskytovatel Česká pošta, s.p., IČ: 47114983, sídlem Politických vězňů 909/4,

          225 99 Praha 1

Osobní údaje nebudou předány do třetích zemí mimo EU.

4. Správce nemá osobu tzv. pověřence. Správce lze kontaktovat na emailové adrese cermakevka@seznam.cz.

 

5. Vezměte prosím na vědomí, že podle Nařízení máte právo:

  • vznést námitku proti zpracování na základě oprávněného zájmu správce,
  • požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
  • vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů, výmaz provedeme, pokud to nebude v rozporu s platnými právními předpisy nebo oprávněnými zájmy správce,
  • na přenositelnost údajů, pokud se jedná o automatizované zpracování na základě souhlasu nebo z důvodu plnění smlouvy,
  • požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
  • na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Reklamační řád

Reklamační řád

 

1. Záruční podmínky

Záruční lhůta začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

Nehledě na dvouletou záruční dobu, by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní později, nemusí být reklamace uznána.

 

2. Postup při reklamaci zboží

Zboží zašlete na níže uvedenou adresu:

Eva Čermáková

Grešlové Mýto 21

671 56 Grešlové Mýto

Tel.: +420 606 437 989

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme vyplnit REKLAMAČNÍ LIST. Nebo potřebné údaje dle reklamačního listu sepište písemně.

Zboží na reklamaci posílejte čisté. 

 

3. Vyřízení reklamace

Vaše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

Reklamace se řídí platným reklamačním řádem.

Pokud bude reklamace uznána výrobcem, bude vystaven opravný daňový doklad a částka zaslána zpět na váš účet, případně nabídnuto jiné zboží.

Pokud se bude jednat o opravitelnou vadu, bude opravené zboží zasláno zpět na vaši adresu.

Prodávající si vyhrazuje právo ukončit po upozornění obchodní vztah s takovým nakupujícím, jehož reklamce jsou neúměrné nebo jeho nákupy budou vyhodnoceny jako spekulativní.

 

4. Všeobecná ustanovení

Práva z vadného plnění

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
  2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

    • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

    • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

    • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

    • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti

    • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

  3. Ustanovení se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

  4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

  5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikáníZa okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

  6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

Zásady dopravy

DOPRAVA ČR

 

Česká pošta - doporučené psaní - max. hmotnost 2 kg, max. rozměry 50 x 35 x 5 cm. Tato doprava je vhodná pro doručení šperků a výrobků menších rozměrů do max. výšky obálky 5 cm.

 

Zásilkovna - na výdejnu - zásilka bude doručena na zvolenou pobočku zásilkovny, o uložení zásilky budete informování formou sms, na e-mailu budete moci tuto zásilku sledovat.

Žádost o přístup k osobním údajům

Můžete požádat prodejce o poskytnutí zprávy o vašich osobních údajích, které uchovává, zadáním e-mailového ID.

  • Filtrujte vyhledávání:
Zobrazeno 1 – 4 z 4 položek

Sledujte náš Facebook